środa, 16 kwietnia 2014

witajcie!:)

mimo, iż święta zbliżają się wielkimi krokami znalazłam czas na nowego posta:) 
także tak jak obiecałam recenzja całkiem niedawno odkrytej przeze mnie odżywki do włosów. można było ją zobaczyć w moich lutowo/marcowych nowościach.


zapraszam do lektury i zapoznania się z Alberto:)

miód słodkie migdały

odżywia i wygładza włosy




 co mówi nam producent:

fantazyjna uczta dla Twoich włosów? 
odżywka ta Miód i słodkie migdały nie tylko pachnie wspaniale ale  dożywia i wygładza włosy suche i uszko- dzone. wykorzy- stane są w niej te same składniki, których używają producenci znanych marek.  dzięki temu produktowi, w atrakcyjnej cenie, możesz sobie pozwolić, żeby wyglądać i czuć się świetnie każdego dnia.


 dla ciekawskich skład


 szczerze powiem, że kupując tą odżywkę zdecydowanie nie kierowałam się składem. wiem, powinnam większą wagę przykładać do składników ale cóż nie znam się na tym:) odwiedziłam świeżutko otwartą drogerię więc chciałam z niej wyjść z całkiem nowym produktem. tak też zrobiłam. do wyboru właśnie tej z ok. 6 rodzai skusił mniej jej mega cudowny zapach.



 konsystencja i kolor

konsystencja jest bardzo przyjemna, przypominająca trochę średnio gęsty budyń w kolorze zbliżonym do koloru skóry. bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i równie dobrze się spłukuje.



moja opinia


produkt znajduje się w matowej półprzezroczystej butelce o pojemności 400 ml. bardzo lubię opakowania przez które widać ile produktu zostało, dzięki czemu można kontrolować zużycie. zdecydowanie na plus.
zwieńczeniem butelki jest czarny dosyć standardowy korek ze sporym otworem przez który wydobywa się zawartość.

odżywka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. 
mimo, iż jest to odżywka ze spłukiwaniem całe zamieszanie z jej używaniem nie zajmuje wiele czasu 2-3 min na włosach i gotowe. włosy już po pierwszym użyciu zdecydowanie lepiej się prezentowały. sprężyste, miękkie i lśniące.  to jest to czego oczekiwałam. do tego jeszcze dochodzi cudowny zapach, który dłuższy czas pachną włosy.

cena za 400ml 6-7 zł
dostępność kupiłam i widziałam tylko w Super Shop

mam nadzieję, że zachęciłam chociaż jedną osobę do wypróbowania na własnych włosach Alberto (:D) naprawdę warto.



buziaczki KASIA:)


7 komentarzy:

  1. lubię gdy produkty ładnie pachną :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dość że ładnie pachnie to jeszcze długo zapach się utrzymuje;)

      Usuń
  2. ja też już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać, że pierwszy raz widzę ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz ją widzę, ale jak gdzieś spotkam to może się skuszę i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń