wtorek, 10 grudnia 2013

długo się zastanawiałam o czym napisać tego pierwszego posta. nie chciałabym was zanudzić a chciałabym żebyście się czegokolwiek o mnie dowiedzieli!:) dzisiaj jest wtorek więc rozwiązanie problemu przyszło samo. tak więc to ze dzisiaj jest wtorek jest bardzo kluczowe, ponieważ jak prawie w co drugi wtorek gra Liga Mistrzów!:) taaaak nie musicie przecierać oczu ze zdumienia,m należę do chyba już coraz większego grona dziewczyn które się interesują piłką nożną!:) ale u mnie nie jest to wywołane tak jak pewnie u większości kibicek chęcią oglądania mega przystojnych piłkarzy. otóż ja mam swój ukochany klub któremu kibicuję, jak się nie mylę już przeszło 10 LAT!!:) tak więc dzisiaj moje Czerwone Diabełki toczą ostatni bój w fazie grupowej LM. i mam nadzieję że odniosą zwycięstwo gdyż ostatnio nie za dobrze im idzie... po burzy zawsze świeci słońce!:)
 one Life
one Love
one UNITED<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz