poniedziałek, 23 grudnia 2013

przygotowania do Świąt idą pełną parą! trzeba więc i swój pokój przygotować do Świąt:)
odświeżyć świąteczne dekoracje, bądź kupić nowe. ja często korzystam ze swoich ulubionych lecz w tym roku mam parę nowości z których jestem wyjątkowo zadowolona!:) 
wszystko będzie zapięte na ostatni guzik dopiero jutro, choinkę zawsze ubieram w Wigilię! tej tradycji jestem wyjątkowo wierna. więc efektem końcowym pochwalę się dopiero po świętach:) 
jak na razie pokażę Wam komponenty z których wykonam moją całościową dekorację świąteczną:)





moje najnowsze fioletowo-brokatowe-bombeczki:)





nie może oczywiście zabraknąć czapki Świętego Mikołaja!:) może sobie przypomni, że zostawił u mnie w tamtym roku i po nią przyjdzie! noo i przy okazji zostawi prezent wybrany z mojej listy!:)


ten aniołek jest już ze mną jakiś czas i na pewno jeszcze na długo za mną zostanie! przypomina mi o moich przyjaciołach z czasów studiów i cudowne miasto przemyśl...:)

a Wy jak przygotowujecie swoje królestwa na Święta?:)

6 komentarzy:

  1. dziękuje za miłe słowa pozostawione u mnie :) piękne ozdoby,a zwłaszcza te niebieskie świeczniki, uwielbiam Święta Bożego Narodzenia, ich klimat jest niesamowity :). Ja już dzisiaj wszystko poozdabiałam i ubrałam 4 choinki bo tyle mam w domu, jedną dużą żywą i trzy mniejsze sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także uwielbiam Święta, ale zawsze tak szybko mijają..:( mnie ubieranie choinek czeka dopiero jutro! ha i też mam jedną duża żywą i mniejsze sztuczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj już dawno jak po świętach :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a great blog!! :)

    Well I was wondering if we could follow each other? Do visit my blog and let me know where you follow and I will follow back right away!! :)

    Have a blessed day!! :)
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    OdpowiedzUsuń