wtorek, 6 maja 2014

witajcie:)

dzisiaj post z cyklu promocje:) 
w tym tygodniu i mi udało się skorzystać z tego dobrodziejstwa.
najpierw odwiedziłam 40% promocje Natury, a następnie, oczywiście 49% Rossmana:)

kupiłam to co zamierzałam czyli kilka lakierów i czerwoną szminkę, ale nie byłabym sobą gdybym nie kupiła czegoś nieplanowanego, a był to puder KOBO.

oto co upolowałam:


Natura:
czerwona szminka  Essence
puder KOBO



Rossman:
Lovely x2 Nude i Gloss
Miss Sporty odżywka wybielająca

i już nie w Rossmanie, a w sklepiku GoldenRose lakier w kolorze truskawek ze śmietaną:)




3 ostatnie kupiłam jakiś czas wcześniej w chińczyku, jeden "skrzat", co było widać post wcześniej, był już w użyciu:)


trochę sobie dogodziłam;)




pozdrawiam KASIA:)


4 komentarze:

  1. U mnie tych szminek z Essence nie ma:( a buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest na prawdę fajna;) no ale tyle różnych producentów i tyle różnych szminek:)

      Usuń
  2. świetne buteleczki :D te w kształcie skrzta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodkie buteleczki! :D :D

    OdpowiedzUsuń