niedziela, 4 maja 2014

Witajcie!

weekend majowy powoli dobiega końca, ja swój spędziłam  dość ciekawie, co prawda tylko pierwszą jego część ale lepsze to niż nic:)
w pierwsze dwa dni pogoda nas trochę  po rozpieszczała więc można było poszaleć. jeden dzień spędziłam z jedną przyjaciółką, drugi z inną, a co!:)  jeden na grillowaniu (pierwsza kiełba z grilla w sezonie!:)) a drugi po miastowemu, sataróweczka parasolki, a później koncert BRACI!:) muszę Wam przyzna było niesamowicie, koncerty na żywo są niesamowite!:)

dzisiaj niestety pogoda nie rozpieszcza i nikomu nie chce się wyściubiać nosa z domu więc pobawiłam się jednym z moich nowych lakierków:)


a zmalowałam tak:









nie jest to kolor, który pasuje do wszystkiego to też pewnie nie będzie zbyt często gościł na moich paznokciach co nie zmienia faktu że bardzo ale to bardzo mi się podoba:)

a jak Wam się podoba takie połączenie?




kasia:)








2 komentarze: