sobota, 10 maja 2014

witajcie!:)

ten dzień miał wyglądać zupełnie inaczej... 
jednak pogoda rządzi się swoimi prawami. 
więc tym razem postanowiła pokrzyżować moje plany.. ehhh 

tak więc siedząc w domciu, przeglądałam to co nazbierało mi się w folderze "zdjęcia", a tam sesyjka z wypadu do zamościa z dziunią, jakże słoneczny to był dzień:) nie to co dzisiaj.. ale cóż...

nie jest to jakaś profesjonalna sesyja, o zdecydowanie nie. 
takie tam fotki z których jedne wyszły trochę ładniejsze od innych;)





bluzka -  River Island
spodnie - bazar
baleriny - jakiś mały sklepik
torebka  - sh
okulary -  pamiątka z NL









heh miłość się chyba skończyła:)


zdjęcia nie są zniewalające, bo też żadna ze mnie modelka:)

jednak zabawa z dziunią podczas sesyjki była na tyle fajna, że czekać tylko na kolejny słoneczny dzionek i znowu się na taką wybrać:)

teraz cóż, pogoda nie zachęca do niczego.. jakaś książka, może film wieczorem?

a Wy jak spędzacie takie zimne weekendy?




mimo kapryśnej pogody udanego weekendu!:)

buziaczki KASIA!













6 komentarzy:

  1. Kasia śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    na ostatnim zdjęciu uśmiech powalający :)
    musisz sobie zrobić zdjęcia w stroju w którym ostatnio u mnie byłaś :)

    ps. widzimy się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo to musimy się kiedyś koniecznie razem na sesyjkę wybrać;)

      ps. ciastko już się piecze!:)

      Usuń
    2. Jutro możemy porobić ładne zdjęcia :)
      ciacho mniami niech już będzie jutro

      Usuń
  2. Super zdjęcia:) uśmiech masz prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłóda przezabawna :D Masz niesamowite oczy :))

    OdpowiedzUsuń