środa, 22 stycznia 2014


 mrozy u mnie się dopiero zaczęły,
 a już z niecierpliwością czekam na wiosnę!
-15 na zewnątrz i śnieg po kostki niezbyt zachęcają do wyjścia
z cieplutkiego domu mimo to wybrałam się dzisiaj na kawusie
z koleżanką, a co!:) 

jakoś mnie miałam ochoty na szaleństwo w stylizacji, a jeszcze ten śnieg(!) więc postawiłam na wygodę i może nudne zestawienie niezawodnych jeansów, sweterka i granatowego podkoszulka. 








po raz kolejny trochę matowy piaskowy domowym sposobem:)



dość ciężko jest dobrać odpowiedni rodzaj szminki do swojej urody. 
ja ostatnio coraz częściej z niej korzystam.  mam nadzieję, że odcień jest OK:)






a tu dowód na to, że jednak jest BARDZO ZIMNO!:)


2 komentarze:

  1. w zimie za bardzo nie ma okazji do popisania się swoimi fantazjami na temat strojów ;) ale mi się podoba bo jestem wielka pasjonatką casual look xD a tak serio to wygoda przede wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam ładnemu we wszystkim ładnie ;) ja np zawsze mam opory, żeby pokazać się gdzieś publicznie w sukience/spódnicy czy spodenkach. to są chyba tylko nasze urojone obiekcje. xd

      Usuń