sobota, 4 stycznia 2014

zaczął się nowy rok także trzeba postawić sobie nowe cele, brać udział w nowych wyzwaniach!
ja postanowiłam zacząć od wystawienia na próbę mojego szczęścia. jakoś nigdy nie szalałam jako uczestniczka konkursów czy innych zabaw z nagrodami bo nie chciałam sobie robić nadziei na nagrodę, której i tak nie wygram! w zeszłym roku uczestniczyłam w jednym konkursie gdzie wygrałam książkę z której jestem bardzo zadowolona, a  był to erotyk Ostra gra, bardzo elegancko napisany i bardzo przyjemnie się go czytało, polecam gorąco:) 
dzisiaj skusiłam się na konkurs, który organizuje moja imienniczka Kasia (http://modawedlugkasi.blogspot.com/)
 a nuż może coś wygra i takim przyjemnym akcentem zacznę nowy rok!:)
 łupy w konkursie są zacne i aż mi cieknie ślinka na niektóre fanty!:)



2 komentarze:

  1. Powodzenia :)
    A to Ty wygrałaś tą książkę :) a ja myślałam, że z Ciebie taki zboczuszek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha i jedno i drugie:D noo mam nadzieję że te cudowne fanty do mnie trafią:D

      Usuń