czwartek, 30 stycznia 2014

zimno na dworze strasznie! 
wiatr nie miłosierny i mróz nieogarnięty..! 
kiedy to się skończy??

nic tylko się zaszyć pod ciepłym kocykiem ze szklaneczką gorącego malinowego soku (własnoręcznie przez mnie robionego!:))z fajną książką w ręku. 
co i ja dzisiaj czynię:)


jak już wcześniej wspominałam zaczęłam czytać Igrzyska Śmierci,
nawet szybko mi to idzie:)

w zimny wieczór nie ma nic lepszego!:)


jednak całego dnia nie spędziłam na czytaniu książki. zazwyczaj pokazywała  Wam makijaż, ewentualnie strój. nie tym razem:) dzisiaj, zainspirowana oczywiście gdzieś na internecie poszalałam z fryzurką:)

oto co dzisiaj wymodziłam:)




co sądzicie o takim połączeniu?
mi się bardzo podoba!:)

lubię czesać, niestety siebie to nie to samo co kogoś:) kuzynki zawsze mnie wykorzystują jak się widzimy i zaplatam im  najróżniejsze warkocze:)


mój pierwszy duński warkocz!:)




heh z warkoczyków nigdy nie wyrośniemy:)







2 komentarze:

  1. Lubię tą fryzurę koczka z warkoczykiem z tyłu głowy, próbowałam też zmontować takiego z przodu, ale jakoś mi nie wychodzi :(
    Paznokcie świetne :D

    OdpowiedzUsuń