niedziela, 19 stycznia 2014

zakładając bloga miałam cichą nadzieję, że wyszkoli to u mnie nawyk systematyczności, gdyż z tym u mnie bardzo trudno. 
do czasu nawet mi się to udawało i obywało się bez dłuższych przerw w blogowaniu. 
czasami mniej, czasami bardziej ciekawe posty. 
wciągnęło mnie to. niekiedy, aż korci mnie żeby coś napisać!
a teraz co?? ponad tydzień przerwy! 
nieplanowanej, a jednak nieuniknionej przerwy. 
testy, egzaminy, kolokwia, sprawdziany, kartkówki całe to zaliczeniowe zamieszanie całkowicie pochłonęło mnie w ostatnim czasie. jednak dzisiaj po dwóch ostatnich egzaminach mam to już za sobą!:) tak więc teraz aby do czerwca:) 
jak do tej pory miałam Igrzyska, że tak powiem naukowe, tak teraz mój czas zajmą Igrzyska Śmierci. przynajmniej mam ambitne plany zapoznać się z całą serią. filmów nie widziałam. kiedyś zaczęłam oglądać pierwszą część, jednak słabej jakości obraz 
i chyba źle dopasowane napisy wyjątkowo skutecznie na długi czas zniechęciły mnie do tego filmu. teraz gdy zapożyczyłam od mojej siostry Magdy całą serię postawiłam sobie za cel na najbliższe dni przeczytanie każdej z 3 książek, 
a po każdej dla porównania film:) 
nooo oczywiście oprócz ostatniej bo jeszcze nie nakręcili:)




 zaczynamy oczywiście od części I :)




zaczynam już dzisiaj!:)

a Wy czytałyście książkę?? oglądałyście film?
jak wasze wrażenia??

6 komentarzy:

  1. Obejrzyj koniecznie film, mi się bardzo podobał :)
    Nie mogę się doczekać 2 części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem, że jest :) ale nie mogę jej znaleźć na internecie z dobrą jakością i z lektorem, inaczej nie lubię oglądać flmów;) i tak sobie cierpliwie czekam :)

      Usuń
    2. heh ja mam nadzieję że zanim przeczytam 2 pierwsze części już będzie z lektorem:)

      Usuń
  2. farciara z Ciebie, że masz już to wszystko za sobą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia nie pisałam Ci jeszcze, ale Jowi jak się dowiedziała, że przyjeżdżasz do mnie na noc, od razu wymyśliła, że Cię pomaluje :) chętnaś? :)

    OdpowiedzUsuń